למה אני צריך אתר אינטרנט חדש משלי?
 
     
 
להתנסות חינם
באתר ההדגמה
   לחצו כאן  


קוביה 3
בעידן הרשתות החברתיות, שבו אנו חיים כיום, כשכולם "חברים" של כולם והכל נגיש וידוע, שאלת נחיצותו של אתר אינטרנט מתחדדת ועולה פעם אחר פעם.
אם כל קציצה שמיטגנת, לאחר כבוד, לקראת ארוחת השבת, מתפרסמת בקרב עשרות ומאות חברים, שיש לכל אחד מאתנו
בפייסבוק ובמקרים רבים, אף, זוכה לכמות נכבדה של לייקים אוהדים, אז מדוע לא העסק שלנו?
ואם כך, למה צריך בכלל אתר אינטרנט?

לכל המפקפקים ובצדק, קיימות 3 סיבות, שבגינן תרצו שיהיה לכם או לעסק שלכם אתר אינטרנט.

1. ניהול והפחתת סיכונים
    ניתן להבין, בנקל, את מה שעומד מאחורי המילים הגדולות הללו באמצעות שני פתגמים, שרובנו שמענו, או התחנכנו על פיהם:
    "אם אין אני לי מי לי" ו- "לא שמים את כל הביצים בסל אחד".
    הדף "שלנו" בפייסבוק, יוטיוב, אינסטגראם, טוויטר, גוגל+ וכיוב' אינו שייך לנו; אנו מפרסמים תוכן אישי על גבי ממשק,
     שמקצה לנו כל אחת מהרשתות החברתיות הללו, בכפוף לחוקים שלה.
    יתרה מזאת, גם, התוכן אינו שייך לנו, מעת שהועלה על ידינו לרשת; הדוגמא הבולטת ביותר הינה תמונות שאנו
    מפרסמים באינסטגראם ואשר מרגע שפורסמו, אין לנו עוד כל זכויות יוצרים עליהן.
    
    ומה יקרה אם אחת הרשתות הללו, שבהן אנו מפרסמים את העסק שלנו תחדל, תאבד מכח
    המשיכה השיווקי שלה, או פשוט תשנה את חוקיה?

    חוקים אלו יכולים להשתנות בכל רגע נתון ולשבש מהלכים עסקיים ושיווקיים - כאלו שכבר יישמנו או כאלו, שאותם תכננו,
    מבעוד מועד ולעתים קרובות, אף, עלו לנו כסף.
    אלו אינם מצבים היפותטיים או תיאוריות פרנואידיות – דוגמאות לכך מתקיימות או עלולות לצוץ בכל רגע נתון; אנו מעלים
    סטאטוס ממומן, שעל כתיבתו שילמנו לחברות מתמחות ממיטב כספנו, עוד טרם עלה לאוויר, במטרה לקדם קמפיין שיווקי
    לעסק ומגלים שפייסבוק לא אישרה אותו. דוגמא נוספת: שילמנו למעצב גרפי עבור עיצוב תמונת נושא לדף העסקי שלנו
    בפייסבוק ובבואנו לעלות אותה גילינו שפייסבוק החליטה לשנות את הגודל המוקצה לתמונות נושא.

2. אסטרטגיה שיווקית
    כל עסק, המשרת ו/או ניזון מקהל לקוחות כלשהו, בין אם הינו למטרות רווח ובין אם הינו לכל מטרה שיווקית אחרת,
    חייב שבבסיס פעילותו יהיה ייחוד מסוים, העונה לצרכים השיווקיים של אותו פלח שוק, שאליו הוא מכוון ואותו הוא שואף
    לשרת.
    עיקרון העדר שהוביל, בעשור האחרון, את כולנו, במינון כזה או אחר, לחיקן של הרשתות החברתיות, ככלל ול"חיקה" של
    פייסבוק, כפרט, יצר אשליה מסוכנת, לפיה מתנהלים כיום עסקים לא מעטים; בבסיסה של אשליה זו התודעה המחשבתית,
    שאילו נציב את הדף העסקי שלנו, באותה רשת חברתית, הרי שכולם יראו אותו וגם יכנסו אליו, כי בלאו הכי הם שם. אין
    צורך להכביר בהסברים רבים, כדי לציין שלא כך הם פני הדברים.
    גולשים בפייסבוק נחשפים לים של מידע, ללא סינון וללא קטלוג; בהקשר זה, גם עסק עם בסיס ייחודי מאוד, הגדרת חזון
    והגדרת משימה, "טובע" בים המידע, לצד סיפורים אישיים, מתכוני בישול, חוויות מטיולים וכיוב', בין קהלי יעד הטרוגניים מאוד,
    מבחינת גיל, השכלה ותחומי ענין.
    עובדות אלו מקבלות משנה תוקף עם המגמות העסקיות החדשות, בפייסבוק, לאחר הנפקתה והצורך של מנהליה להציג
    הכנסות, כנגזרת מהפיכתה לחברה ציבורית; מנתונים שהתפרסמו, מתברר שרמת החשיפה, בכל סטאטוס, קטנה בעקבות
    המהלכים האחרונים ועומדת, כיום, ברמות של 8%-15% מסך האוהדים בדף; כלומר, דף עסקי בעל 1,000 אוהדים ייהנה
    מחשיפה של עד 150 איש, בלבד.

    המסקנה המתבקשת, לאור התמורות שחלו כבר ולנוכח המגמות ואולי, גם, הסיכונים הצפויים, הינה אחת: האתר שלכם,
    שכולל את התכנים שלכם והעיצובים שלכם יהיה תמיד במרכז האסטרטגיה השיווקית; הוא ממוקד מטרה וקהל יעד ובנוסף,
    אינו תלוי ויישאר בלתי תלוי, בהתייחס לכל שינוי מגמה חיצוני של רשת חברתית, כזו או אחרת. מסביבו, כמעין ירחים,
    הסובבים סביב השמש, יהיו כל הקישורים לרשתות החברתיות, בדמותם של דפים עסקיים וזאת, על מנת לפגוש באותו
    פלח חשוב, שמהווה כ- 10% מקהל האוהדים של אותו דף. דף עסקי, יפורסם ברשת חברתית, לאחר ניתוח שיווקי ועבודת
    פילוח ולאחר בדיקת ההתאמה של תכניו לפלטפורמה של אותה רשת – לא עוד "מלכודות" על הדרך, שאין בהן כל ערך
    עסקי ממשי.

3. נוכחות- "להיות או לא להיות"
    האינטרנט, כבר, הפך להיות מרכז החיים שלנו. זאת מדיה שצומחת במהירות רבה.
    בעידן הנוכחי, גם, מי שאינו מחזיק אתר מכירות, הרי שנוכחותו ברשת הינה, כמעט, בגדר חובה, בין אם הוא עסק קטן ובין
    אם הוא אדם פרטי. המגמה, לפיה כל אחד מאתנו יחזיק, גם, בזהות דיגיטלית ברורה, כיום, לחלוטין; בהקשר זה, אתרים רבים
    משמשים, כבר היום,  מעין כרטיס ביקור אינטרנטי אלגנטי.
    לא ירחק היום שבו כרטיסי הביקור המודפסים יחדלו וכל אחד מאתנו יהיה בעל אתר אינטרנט משלו, שישמש עבורו כרטיס
    ביקור, במקומות עבודה חדשים, לצורך היכרויות חברתיות וכיוב'.
   

אם ההסברים, עד כה, או חלק מהם נראים לכם הגיוניים, הכנו עבורכם ממשק פשוט וידידותי, שבאמצעותו תוכלו לבנות בעצמכם,
בלי מעצבים ומתכנתים, בקלות ובמהירות אתר אינטרנט כמו שאתם אוהבים;
והכי חשוב, ללא כל התחייבות, בחשבון חודשי נמוך ומבלי לשבור חסכונות.
 

 הקליקו כאן  ובחרו בטמפלט המתאים לכם, עבור בניית אתר אינטרנט משלכם;
זכרו, גם אתם יכולים, בקלות, בפשטות ובזול - בניית אתרים אינה רק עסק למקצוענים.

  

 

 
בנית אתר באינטרנט
ללא ידע מוקדם - מתאים לכל תחום ועיסוק.

בנו אתר מדהים משלכם בשיטת "עשה זאת בעצמך", עם ממשק ניהול תוכן מתקדם ופשוט לתפעול.

קבלו את מלוא הבעלות על האתר שלכם, ללא התניות ובמחיר אטרקטיבי להפליא.
ואם אתם פה, אז הנה כמה דגשים כיצד לעשות את זה בצורה הטובה ביותר
 
                                                                                                            
                                                                   
       
       
אידומיין כל הזכויות שמורות ©